I ove školske godine učenici viših razreda su u svrhu usvajanja predviđenih ishoda iz geometrijskih sadržaja dobili različite projektne zadatke kojima su geometriju trebali povezati sa svakodnevnim životom. Projektne zadatke osmislile su učiteljice matematike Mirjana Puljar i Tatjana Kovče. Učenici petih razreda trebali su nacrtati neki prizor koristeći samo geometrijske likove, pa su se tu našli vlak, Pinokio, robot, luna park i slično. Učenici sedmih razreda trebali su osmisliti kako što interesantnije popločiti pod u kupaonici koristeći pravilne i nepravilne mnogokute. Učenici osmih razreda su od precizno nacrtanih mreža različitih geometrijskih tijela slagali modele zadanih geometrijskih tijela, a zatim od njih sklapali različite makete i objekte kao što su mlinovi, dvorci, rakete, roboti i slično. Svima je zajedničko da su razvijali motoriku, preciznost, urednost i estetiku a mogli su zaraditi i neku lijepu ocjenu iz matematike.
I matematika može biti zabavna
Učenici sedmih razreda su na nastavnome satu Matematike usvajali odgojno-obrazovni ishod učenja na zabavan i kreativan način. U koordinatni sustav u ravnini ucrtavali su zadane skupine točaka stvarajući pri tome božićne motive. Svi učenici su aktivno sudjelovali u...




